10 December 2012

Kartka od Teo - specjalnie dla Ciebie!!

W tym roku moje patyczkowe kartki cieszą się sporym uznaniem :)
Miło mi ogromnie.....
Dlatego pomyślałam że zrobię prezent moim fanom ....zaglądaczom...osobom które obserwują i komentują:)

Jeżeli chciałabyś/chciałbyś dostać ode mnie którąś z kartek świątecznych które widzisz na zdjęciu...albo chciałabyś/chciałbyś abym w twoim imieniu wysłała taką kartkę pod wskazany adres - zapraszam :)

Wystarczy zostawić tutaj komentarz uzasadniający dlaczego/dla kogo chciałbyś taką kartkę wysłać :)

Żeby kartka doszła do świąt pod wskazany adres - zgłoszenia przyjmuję tylko do czwartku 13 grudnia :)

Pozwolę sobie sama wybrać komu wyślę kartki :)
Tym razem los jest w rękach Teo - a nie maszyny losującej :)




Zgłoszenia przyjmuję też na FB:) 
Więc możesz wybrać czy chcesz napisać na blogu na na FB











Powodzenia


Teo

11 comments:

  1. kartka z lewej dla Niego:)dlaczego? Bo to jest Ojcem chrzestnym nazw moich świątecznych papierów:)i pewnie by sie ucieszył, tym bardziej, że ma urodziny tuż przed Gwiazdką :)

    ReplyDelete
  2. Chciałabym dostać taką kartkę dla mojej siostry.. która zaczęła swoją przygodę z rzeźbiarstwem.
    UZASADNIENIE:
    Twoje karteczki są po prostu takie prawdziwe!
    Pozdrawiam MontanA

    ReplyDelete
  3. czyżbym była pierwsza chętna?! ciężko wybrać, którą kartkę chciałabym otrzymać ... obie są wyjątkowe! a dlaczego chciałabym mieć jedno z Twoich dzieł?!po pierwsze: są świetne! a po drugie dlatego, że fajnie było by mieć kartkę osoby, której wytwory codzień sie podziwia i chciałoby się kiedyś być choć w ułamku tak perfekcyjnym ... a taka kartka byłaby tej perfekcji wyznacznikiem :) .... jeśli muszę wybrać jedną ... no to może jednak "Świąteczny czas"?! pozdrawiam!

    ReplyDelete
  4. Ja oczywiście też się zgłaszam- dlaczego? Bo od początku jestem ich wierną fanką- są urocze i nie do podrobienia..Nie ważne która- byleby patyczkowa była...Pozdrawiam : )
    Może wpis w TYM dniu będzie dla mnie szczęśliwy?

    ReplyDelete
  5. Nieważne którą, obie równie piękne.
    Dla Męża mojego, ode mnie. Za to że jest tak wyrozumiały, pomocny, cierpliwy i po prostu kochany. Za to, że jest najlepszym Mężem i Tatusiem na świecie. I dlatego, że kocham Go ponad wszystko.

    Picaporte

    ReplyDelete
  6. Chciałabym wysłać kartkę dziewczynie, która pomaga mi w bardzo trudnej pracy z dziećmi upośledzonymi. Ma okropną robotę, a mimo to wciąż jest obok mnie i wspiera w ciężkich decyzjach. Zasłużyła na wiele, zasłużyła na tak piękna kartkę- tylko tak mogę jej podziękować za to,że wciąż stoi na straży naszej klasy i zastępuje mi moja prawą rękę :)
    BADD

    ReplyDelete
  7. A mi marzy się ta kartka z lewej.
    Dlaczego?
    Bo już od bardzo dawna nie dostałam kartki świątecznej. Od kilku lat znajomi wolą napisać smsa, ewentualnie zostawić życzenia na nk czy innym portalu.
    A ja chciałabym dostać takie prawdziwe namacalne życzenia na kartce :)
    Ot takie małe marzenie :)

    Olusia z DI

    ReplyDelete
  8. Chciałabym, żebyś tę pierwszą wysłała do mojej przyjaciółki Andżeliny, mamy Wiktorii, dla której corocznie zbieramy 1% i nakrętki :)
    Andżela jest wspaniałym człowiekiem, zdeterminowanym... codziennie walczy o życie swojej córki, czasem ponad siły, a mimo to nie zapomina o innych, zawsze jest gotowa do pomocy, mogę na nią liczyć o każdej porze dnia i nocy... jest moja siostrą z wyboru i uważam, że Twoja wyjątkowa kartka po prostu jej się należy :)

    P.S.
    To Andżela cały czas mobilizuje mnie do robienia przetworów ;)

    Pozdrówki :)
    (SuperBasiek)

    ReplyDelete
  9. nie wiem, czy to nie będzie samolubne. Ale co tam - piszę:

    Chciałabym, żebyś kartkę wysłała do naszej rodzinki. Jestem od roku żoną i jakiś czas mamą. W naszej skrzynce na listy jeszcze nie zawitała kartka, która byłaby zaadresowana na naszą szczęśliwą trójkę. Święta to będzie fajny czas:)

    ReplyDelete
  10. a ja poproszę taką kartkę dla koleżanki z DI dzięki której do moich dzieci w tym roku przyjdzie Mikołaj,taka karteczka byłaby super podziękowaniem za to że jest ktoś kto chce tak zupełnie bezinteresownie pomóc :)

    tygrysek

    ReplyDelete
  11. Chciałabym żebyś wysłała taką moim przyszłym teściom:)Bo zwyczaj wysyłania kartek na święta trochę umiera, a to jest takie miłe od kogoś dostać taką kartkę. Poza tym Twoje są piękne i oryginalne:D

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)