13 December 2012

Świąteczne w różnym stylu






Domeczki inspirowane kartkami Kasi ;)


Bywają takie dni i noce , które zmieniają wszystko . Bywają takie rozmowy , które są w stanie wywrócić do góry nogami cały nasz świat . Nie możemy ich przewidzieć . Nie możemy się na nie przygotować . Czyhają gdzieś , zapisane w łańcuchu pozornych przypadków , nieuchronne jak świt po ciemności . 


Czy wam też tak szybko ucieka czas?
A już grudzień - to tak szybko - że aż nie mam słów
mało czasu
doba za krótka
a ja czekam na siostrzyczkę ...odliczamy dni do spotkania i do wspólnych świąt

Pozdrawiam Was
Teo

8 comments:

  1. Śliczne te kartki. Na bożonarodzeniowe za późno, ale mam nadzieję zamówić jakieś wielkanocne u Ciebie:)

    Pozdrawiam z Wojtkiem pod pachą!

    ReplyDelete
  2. Ja też czekam na siostrę i mimo, że nie pracuję(niestety) to czas mi ucieka nie wiem kiedy i gdzie...
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  3. Sowy wymiatają! cudne są :):)
    Zazdroszczę siostry w Swięta :):)

    ReplyDelete
  4. fajnie, że mogłam tu trafić z Face, bo teraz będę mogła Cię kojarzyć nie tylko po awatarku, ale też po nicku i pracach.

    ps: ta rozśpiewana karteczka jest czaderska!!!

    ReplyDelete
  5. Chatki podobają mi się! a ja lubie bardzo chatki :)

    ReplyDelete
  6. Myszki są " the best " , będę u Ciebie regularnie :)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)