18 July 2011

Morskie opowieści

Miałam ci ja ramkę ....drewnianą ...ale z połyskiem ....a takich nie lubię.
Swoje w szufladzie odleżała.
W weekend zrobiłam z niej takie coś;)
miał to być prezent dla męża na biurko w pracy ...ale powiedział że jest za ładne do pracy ...więc wisi na honorowym miejscu na ścianie;)
Zdjęcie zrobione podczas przedostatniego weekendu ..muszelki i kamyczki nazbierane wtedy :)
Już dwie prace z tych muszelek zrobiłam :)

Robiłam to pod wytyczne wyzwania blogu "na-strychu"  z serii  TEMAT + PRODUKT

W lipcu tematem jest MORZE, a produktem LIQUID PEARLS (czyli perły w płynie Ranger)


*******

Drugie wyzwanie na jakie zgłaszam ramkę to inspiracja zdjęciem na OCCC ....
Zdjęcia z Kopenhagi our creative corner   
Inspiracja morskim zdjęciem



Uwaga ---- dużo zdjęć
















candy na blogu sasya-sketches
klik na fotkę



Miłości nie można odmierzyć, nawet na złotej wadze, nie można obliczyć, ile powinno się jej ofiarować i jak dalece okazywać. Miłość, która oblicza i waży to nie miłość, to rachunek. Taką miłością nie sprawisz nikomu radości. W takiej miłości nie zaznasz szczęścia.
Spontaniczna miłość jest darem, który przenosi Cię do nieba radości.
- P. Bosmans


Bardzo miłego poniedziałku i tygodnia dla wszystkich
Teo

4 comments:

  1. Ja chcę nad morze!!!
    Piękna ramka i fantastyczne zdjęcie :)

    ReplyDelete
  2. Dzięki Tores :)
    No to plus mieszkania nad morzem ....wsiadasz w auto i za 20 minut spacerujesz po plaży .....szkoda tylko że mało tu plaż piaszczystych
    ale nie narzekamy :)

    ReplyDelete
  3. Ależ cudowna ramka! Te wszystkie morskie motywy tak pięknie i delikatnie się przeplatają - fantastyczna! Wielkie dzięki za udział w wyzwaniu!

    ReplyDelete
  4. WOW! This is an amazing job! I love all the details of the shells and the life preserver, they are perfect. Fantastic job on the challenge, thanks for joining us this week at Our Creative Corner!

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)