14 July 2011

Na brązowo dla taty

Zbliżają się urodziny mojego taty :)
Wykorzystałam okazję i zrobiłam kartkę na 1 wyzwanie UHK Gallery

Nie wiem dlaczego zapomniałam zgłosić kartkę na 71 wyzwanie w saysa-sketches ....mimo że robiłam ją według ich mapki
:(
Zgłoszę kartkę ...najwyżej ją zdyskwalifikują ....
Zapomniałam o niej chyba z wrażenia kiedy dostałam top 5 na ich stronie ....
Zobaczymy





Oprócz tego troszkę się pochwalę :) bo mnie duma roznosi -saysa-sketches po raz kolejny wyróżniło mnie top 5 za zrobioną kartkę według mapki :) i to za kartkę z narysowaną przeze mnie dziewczynką ;)
Miło mi okropnie :)



Skoro jest prawo i porządek, musi być także coś, co to prawo dopełnia i ogranicza zarazem - chaos i nieistnienie. Nieistnienie i chaos.Olga Tokarczuk




Buziole dla Was:) i jeszcze może tu dziś wrócę :) 
Teo

5 comments:

  1. Kartka dla taty śliczna.. i wyróżnienia gratuluję :)

    ReplyDelete
  2. Gratuluję wyróżnienia!!A karteczka dla taty cudna !
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)))

    ReplyDelete
  3. Śliczna karteczka!!!!! :)Bardzo ładnie skomponowana!

    ReplyDelete
  4. Очень интересная работа!

    Спасибо,что играете со скетчами вместе с нами и S'Sketches! Удачи!
    С ув.Вика:)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)