14 July 2011

Sowa

Na blogu the scrap cake ruszyło pierwsze wyzwanie:)
do wykorzystania paleta barw przy tworzeniu alterowanego projektu

Ponieważ znowu mnie wzięło na sowy .....
więc zmieniłam rolkę po papierze toaletowym :) - na sowę rozczochraną :)

Zgłaszam swoją pracę - choć nie wiem czy do końca kolory będą zaakceptowane.
Niestety nowe papiery przylecą do mnie dopiero w następnym tygodniu - więc korzystałam z tego co mam i co najbardziej mi przypomniało te kolory z palety







Buziole
Teo

7 comments:

  1. Ale fajna sówka Ci wyszła:) A motylek na kosmyku powalił mnie na kolana;)))

    ReplyDelete
  2. So cute!!

    Val
    www.crieartezzanato.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. This is so cute! THank you for playing along! ~Gerry~

    ReplyDelete
  4. Przesłodka sówka!! Dziękujemy za udział w wyzwaniu~!

    ReplyDelete
  5. HAHA świetna jest! A jakie ma mądre spojrzenie... ;-)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)