6 July 2011

You are a real sweetie


Dumna z siebie jestem.
Bo dziewczynkę sama sobie narysowałam.
A rysować nie potrafię ;)

Kartkę robiłam specjalnie według mapki sasya-sketches
odwróciłam jednak mapkę w prawo :) 







"Marzenia są jak ptaki na niebie.. piękne, czasem niebezpieczne; pojawiają się i znikają, na ich miejsce pojawiają się następne.. Czasem jednak krążą nad nami wiele dni, miesięcy, lat, jak sępy, czyhają na ofiarę, ranią.. nie raz zabijają, ale nie raz ktoś poda nam rękę, pomoże się podnieść z ziemi wstać i wtedy sępy odlatują, na ich miejsce przylatują kolejne, niekoniecznie takie okrutne."




Ciepło pozdrawiam
Teo

6 comments:

  1. Przecież umiesz rysować, widać po dziewczynce! :)

    ReplyDelete
  2. Świetna dziewczynka :) No i cała karteczka cudna :)

    ReplyDelete
  3. Urocza dziewczynka, bardzo ładna kartka :)

    ReplyDelete
  4. what a beautiful card!!! thanks for playing with us at Sasya's Sketches!! :)

    ReplyDelete
  5. No, Kochana.. gratulacje!! :D

    ReplyDelete
  6. dziekuję ogromnie
    własnie przeczytałam że dziewczynka była w TOP5 ;)
    alez się cieszę :)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)