17 July 2011

Pudełko

Czasami to co nam się nie podoba.....to co dla nas jest nie do przyjęcia ...dla naszych dzieciaków - jest największym skarbem :)

Tak było i tym razem.
Zadanie z Crat4You - pt. ZŁOTO trochę mnie napawało lękiem....to zupełnie nie mój kolor ;)
ale za to kolor Julki.
Im coś jest bardziej świecące i błyszczące ...tym większe pożądanie dziecka mego wywołuje ;)
Dlatego podeszłam do zadania pt ZŁOTO ....i zrobiłam dla Julki pudełko na jej skarby ...na koraliki - bransoletki i pierścionki :)
Pudełko zostało zrobione z pudełeczka po patyczkach kosmetycznych :)








Ponieważ sezon na sowy ciągle trwa ;) pokazuję nową parkę ;) Sówkę Julka nazwała PIPI ;) no bo ma włosy jak Pipi ;)





Jest tylko jeden sposób, aby czuć się dobrze: należy nauczyć się być zadowolonym z tego, co się otrzymało, a nie dążyć do tego, czego akurat nie ma.
- Theodor Fontane




I już niedziela
i już wieczór
Szybko minął weekend




Bardzo Wam dziękuję za wszystkie ciepłe słowa i gratulacje z ostatnich dni :) 
xxx


Buziaki
Teo

No comments:

Post a Comment

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)